CRM-løsning som gjør hverdagen enklere

I en webbasert løsning gir LevelUp deg kontroll på dine kundedata og forretningsprosesser, og gir deg innsikt i dataene dine. Du får samlet og strukturert dataen din i en løsning som er 100% skalerbar når bedriften din vokser. Med god data får du godt beslutningsgrunnlag.

 

Løsningen er laget for å gjøre hverdagen enklere, samle informasjon, og bli kvitt alle Excel-ark med viktig kundeinformasjon. Vi leverer en komplett CRM-løsning til en fast pris uten skjulte kostnader.

 

Med kontroll på kundedataen åpnes en verden av muligheter innenfor automatisk oppdatert rapportering i Power BI, målrettet markedsføring, automatisering av virksomhetsprosesser, og til og med bruk av kunstig intelligens. Alt dette har vi delt inn i moduler som kan kjøpes hver for seg, slik at du kan kjøpe akkurat det du trenger. 

 

Med de rette verktøyene får du blide ansatte og blide kunder!

Rask oppstart

Alle modulene i LevelUp er laget for at du skal komme raskt i gang med ny løsning slik at du kan holde fokus på kundene uten en langvarig implementeringsprosess.

Har du lyst til å høre mer fra Hans-Marius om LevelUp?
Ta gjerne kontakt med ham på telefon 90 85 06 16,
eller bruk vårt kontaktskjema

Modulene i LevelUp

LevelUp⇧ Core

Få full kontroll på kunder og aktiviteter

LevelUp⇧ Grow

Effektiviser og automatiser salgsinnsatsen

LevelUp⇧ Care

Få hjelp til å ta vare på kundene på en effektiv måte

LevelUp⇧ Insight

Rapporter og dashboard for bedre innsikt og beslutninger

LevelUp⇧ - Core

Kunder

Kundemodulen i LevelUp Core gir deg full kontroll over kundene dine, og den strukturerte dataen i skyen gir deg verdifull innsikt slik at du kan minimere kundefrafall.

Kontakter

Som bedrift har dere kontakt med mange personer og bedrifter, noen er kunder og andre ikke. Disse kontaktene må tas vare på!

 

Vi gir dere kontroll på hvilke kontakter som representerer potensielle kunder, hvilke kontakter som tilhører eksisterende kunder, og en aktivitetslogg som gir deg kontroll over kundekommunikasjonen.

 

Hver kontakt får en egen tidslinje som gir deg enkel oversikt over interaksjoner fra aller første kontakt.

Få oversikt over aktivitet

E-post

Med integrasjonen mot Outlook kan du spore e-poster rett mot kontakten, kunden, salgsmuligheten eller saken. Dette lar deg se all kundedialog samlet på ett sted. Send e-post direkte fra CRM-løsningen, og jobb der du er. Raskt, smidig og effektivt.

 

Telefon, notat og møter

Telefonsamtaler, kundemøter og notater trenger ikke lenger å leve i hodet på kollegaen din eller på post-it-lapper på pulten til den som tilfeldigvis tok imot telefonen.

 

Nå får du det inn i systemet, slik at hele bedriften kan dra nytte av potensielt viktig kundeinformasjon!

Integrasjon mot Brønnøysundregistrene

Lurer du på om du har oppdatert informasjon om bedriftskundene dine, eller ønsker du å opprette en ny kunde med informasjon fra Brønnøysund?

 

Vår egenutviklede Brønnøysundløsning lar deg gjøre akkurat det, slik at du kan bruke mindre tid på innhenting av informasjon, og mer tid til å skape ny omsetning!

Automatisering av prosesser

I LevelUp Core automatiserer vi mange små og repetitive prosesser slik at du kan bruke tiden på å skape verdi, heller enn inntasting av data.

LevelUp⇧ - Grow

Kundeemner og salgsmuligheter

I løsningen deler vi potensielle kunder inn i to deler; kundeemner og salgsmuligheter. Kundeemner er for logging av leads med ukjent sannsynlighet. Salgsmulighet er for logging og bearbeiding av leads med høyere sannsynlighet. 

 

Begge disse drar nytte av aktivitetene som er beskrevet i Core. All aktivitet som gjøres på et kundeemne eller en salgsmulighet linkes til denne, slik at man enkelt kan se hvilken kundekommunikasjon som angikk hva.

Det er her magien skjer!

Egendefinerte prosesser

Når en salgsmulighet er opprettet følger selgeren en standardisert salgsprosess som dere selv definerer.

 

Gjennom en felles salgsprosess sørger dere for lik kundebehandling, lik innformasjonsinnhenting, lik behovsanalyse, og likt format på valg av produkter og tjenester. 

 

Dere får sporbarhet og god kontroll på hvem som har kjøpt hva, hvem de har kjøpt det av, hvor mye de har kjøpt, og til hvilken pris. 

Utvidet integrasjon mot Brønnøysundregistrene

I LevelUp Grow får du med ytterligere funksjonalitet fra vår integrasjon mot Brønnøysundregistrene.

 

Definer hvilke bransjekoder som er relevant for deg, og vi sørger for at alle nye bedrifter som blir registrert i Brønnøysundregistrene innenfor relevante bransjer legges inn som et kundeemne eller en salgsmulighet.

 

Du får servert ferske leads fra relevante bransjer, hver eneste dag!

Vær førstemann til mølla

Varsel på Teams

Ønsker du at selgerne dine skal være raskt på ballen når de mottar et nytt lead?

 

Med vår egenutviklede varslingsløsning får selgerne dine varsel på Teams med informasjon om tildeling av nytt lead. Her får du med egen logo og link til leadet, direkte inn i systemet.

LevelUp⇧ - Care

Saker

For å yte god kundeservice må man ha et velfungerende saksbehandlingssystem.

 

Med LevelUp Care får dere et fullverdig saksbehandlingssystem som gir sporbarhet gjennom hele kundeforholdet. All sakshistorikk, tidligere kommunikasjon med kunden og relevante notater ligger tilgjengelig, og du kan raskt få en oversikt over kundeforholdet. 

 

Få kundene deres til å smile med LevelUp Care!

Servicenivåavtaler (SLA)

Har dere servicenivåavtaler i deres vilkår? Ikke noe problem!

 

Én enkel SLA er inkludert i LevelUp Care. Vi setter opp nedtelling på sakene for dere slik at dere lett kan se om dere er innenfor måltallene for svartid eller løsningstid. 

Egendefinerte prosesser

I likhet med salgsmodulen kan du også her få egendefinerte prosesser, slik at alle kunder som ringer inn får samme behandling. 

 

Her definerer du alle stegene i kundeserviceprosessen, som alle kundebehandlere må følge. 

 

Standardiserte prosesser gjør det lettere å følge opp kundebehandlere, lettere å heve kvalitet, og lettere å gjøre kundene fornøyde.

Automatisering av prosesser

I LevelUp Care automatiserer vi oppretting av saker fra innkommende e-post slik at du raskere kan gi kundene den behandlingen de fortjener!

Varsel på Teams

Også her kan du få varsling på Teams. Ved å gi kundebehandlerne et varsel om at de har fått en ny sak kan du sørge for at tiden fra registrering av sak til ferdigbehandling kortes ned.

 

Modulene i LevelUp⇧

LevelUp⇧ - Core

  • Rask implementering
  • Relasjonshåndtering
  • Sikkerhetsroller
  • Dashboards
  • Oppslag mot BRREG
  • Oppsett av Outlookintegrasjon
  • Automatisering av prosesser
  • Krever Power platform lisens
kr40 000/ Etableringskost + 49,-/mnd per lisensierte bruker Ta kontakt for en gratis demonstrasjon

LevelUp⇧ - Grow

  • Alle elementer fra Core
  • Rask implementering
  • Kundeemner
  • Salgsmuligheter
  • Leadgenerering fra BRREG
  • Dashboards
  • Automatiske varslinger på Teams
  • Krever Dynamicslisenser
kr75 000/ Etableringskost 89,-/mnd per lisensierte bruker Ta kontakt for en gratis demonstrasjon

LevelUp⇧ - Care

  • Alle elementer fra Core
  • Rask implementering
  • Saksbehandling
  • Sakshierarki
  • Felles saksbehandlingsprosesser
  • Dashboards
  • Automatiske varslinger på Teams
  • Krever Dynamiclisenser
kr110 000/ Etableringskost 109,-/mnd per lisensierte bruker Ta kontakt for en gratis demonstrasjon

LevelUp⇧ Insight

Dynamiske rapporter som alltid er oppdatert

Med LevelUp Insight får du dynamiske PowerBI-rapporter for hver av modulene i LevelUp. Disse kan kjøpes hver for seg, og gir verdifull innsikt i driften.

Core Insight

Core-rapporten gir deg oversikt over hvem som har tatt i bruk systemet slik det er tenkt, og hvem som ikke har tatt i bruk systemet. Brukeradopsjon er nøkkelen til et vellykket prosjekt. Med denne rapporten sikrer du at prosjektet går på skinner.

 

Grow Insight

Grow-rapporten gir deg en sanntidsrapport over salg. Her får du et dashboard som gir deg umiddelbar oversikt over status i salgskorpset med pipelineanalyse og oversikt over alle salgsprosesser. Her kan du filtrere ned på enkelte selgere, regioner eller team.

Care Insight

Care-rapporten gir deg oversikt over status på kundeservice med oppdatert data om alle sakene, både åpne og lukkede. Med denne rapporten kan du enkelt spore effektiviteten av deres kundesenter, og til enhver tid ha oversikt over hvor mange saker hver av medarbeiderne eller teamene har på seg.

LevelUp⇧ - Insight Core

 

  • Dynamisk brukeradopsjonsrapport
  • Dashboard
kr20 000/ Engangskost + Power BI lisenser Ta kontakt for en gratis demonstrasjon

LevelUp⇧ - Insight Grow

  • Dynamisk salgsrapport
    med vektet pipeline
  • Dashboard
kr25 000/ Engangskost + Power BI lisenser Ta kontakt for en gratis demonstrasjon

LevelUp⇧ - Insight Care

 

  • Dynamisk saksbehandlingsrapport
  • Dashboard
kr40 000/ Engangskost + Power BI lisenser Ta kontakt for en gratis demonstrasjon

Codepro starter opp 1. februar 2022, men vi er glad for at du besøker oss allerede nå. Se deg litt rundt og ta gjerne kontakt!